הכנה למבחן שאול

מבחן שאו”ל (שבעבר נקרא מבחן של”ו) הוא מבחן הקבלה לתוכניות הלימוד בתחום הרפואה ורפואת השיניים בישראל. המבחן מוענק על ידי המרכז האקדמי לרפואה בישראל ונדרש כדי להתקבל ללימודים במסגרת התוכניות האקדמיות המתקנות לתואר רופא או רופא שיניים.

הכנה למבחן שאול לרפואה

מבחן שאו”ל מכיל שאלות בתחומים רבים כגון כימיה, פיזיקה, ביולוגיה, אנטומיה ופיזיולוגיה. המבחן מתרכז בהבנה של היסודות המדעיים הקשורים לרפואה ורפואת השיניים וביכולת הסטודנט ליישם אותם בהקשרים מוחשיים. הציון במבחן שאו”ל הוא גורם מרכזי בתהליך הקבלה ללימודים בתחום רפואה ורפואת השיניים.

כחלק מההכנה למבחן שאו”ל, חשוב להבין את תוכן המבחן, את המבנה שלו, ולפתח את היכולות המחשבתיות והמדעיות הנדרשות כדי להצליח בו. 


בקורסי הכנה שלנו, אנו מתעסקים בזיהוי ופיתוח היכולות הייחודיות של כל משתתף. אנו מאמצים להבין את הכוחות והיכולות האישיות שלכם ולעזור לכם למצוא את הדרכים הטובות ביותר להשתפר ולהצליח. דרך קידום הכוחות והחוזקות שלכם, אנחנו מכוונים לאישיות, ליכולות יחודיות ולמשאבים שלכם, ומסייעים לכם להשתלב בתהליכי הלמידה באופן המתאים ביותר. המטרה היא לאפשר לכם להתקדם בדרך האישית שלכם ולהגיע לרמות גבוהות יותר במבחן שאו”ל.

אנחנו בפייר מתמקדים בתהליך הלמידה המותאם אישית ובהתמקדות בחולשות ובחוזקות שלך. באמצעות שיטות יעילות ותכנית לימוד מותאמת אישית, אנו עוזרים לך לשפר את הידע שלך בתחומים החשובים ביותר למבחן שאו”ל.

בנוסף לכך, אנחנו מכינים אותך למבחן באופן מקיף ופרקטי. אנחנו מתרגלים את השאלות הנפוצות ביותר משנים קודמות ומספקים לך את הידע והכלים הנדרשים כדי להתמודד ביעילות עם השאלות המורכבות והאתגריות במבחן. זאת מטעם שאנחנו מאמינים שההתנהלות באופן ישיר עם שאלות ממוקדות יכולה לשפר את ביצועיך ולהגביר את הביטחון שלך בעת כתיבת המבחן.

בחרו בנו ותקבלו את המדריכים המנוסים ביותר, התכנים העשירים ביותר והתמיכה האישית המקצועית בכדי להבטיח שתצליחו במבחן שאו”ל בציון גבוה.